Εταιρείες που ξεχώρισαν με τις επιδόσεις τους στην Ελλάδα : ΚΡΙ-ΚΡΙ
Τα προϊόντα της ΚΡΙ-ΚΡΙ αποδείχθηκαν το «αντίδοτο» της επιχείρησης στην πανδηµία, καθώς κατάφερε να εκτοξεύσει την µετοχή της κατά 547% τους πρώτους εννέα µήνες του 2020. Στην παρούσα συγκυρία, ο τοµέας των γαλακτοκοµικών προϊόντων εµφανίστηκε ιδιαίτερα ανθεκτικός, µιας και εντάσσεται στα βασικά είδη διατροφής. Η γαλακτοβιοµηχανία µε έδρα τις Σέρρες, «έτρεξε» µε υψηλούς ρυθµούς ανάπτυξης το εννεάµηνο του 2020, µε τον κύκλο εργασιών της να διαµορφώνεται στα 102,75 εκατοµµύρια ευρώ, έναντι 92,94 εκατοµµυρίων ευρώ το 2019, αυξηµένος κατά 10,6%. Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εµφανίζουν αύξηση +10,7%, αγγίζοντας τα 38,4 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία διαθέτει 16.500 σηµεία πώλησης στην Ελλάδα και 5.000 σηµεία πώλησης σε Κύπρο, Βόρεια Μακεδονία, Αλβανία, Ιράκ και Κίνα, ενώ παράλληλα εξάγει το 40% της παραγωγής της σε 30 χώρες.
Πηγή: fortunegreece.com